u

Często Zadawane Pytania

Przydatne informacje przed dokonaniem zamówienia.

1. Chcę zamówić kapsle:

Na czym polega znakowanie kapsli i pokrywek?

Oznaczenia, w zależności od koloru kapsla, można uzyskać na dwa sposoby. W obu przypadkach odbywa się to przez zamierzone uszkodzenie warstwy lakieru, w celu osiągnięcia zadowalającego kontrastu między grafiką a tłem.
 

  • Jeżeli kapsel pod kolorowym lakierem posiada biały podkład, grafika powstaje w wyniku usuwania cienkich warstw farby z wierzchu, tak by odsłonić kolor znajdujący się pod spodem. W taki sposób znakujemy kapsle koloru niebieskiego, czerwonego i żółtego.
  • Jeżeli natomiast kapsel nie posiada pod lakierem podkładu, wtedy odsłania się stalową blachę. Zakrycia wykonane w ten sposób nie powinny być przechowywane w miejscach narażonych na wilgoć, gdyż może pojawić się na nich rdza. Po dezynfekcji, kapsle należy szybko osuszyć. Wskazane jest rownież, po zakapslowaniu, przetrzeć miejsce znakowania szmatką natłuszczoną np. olejem kokosowym w celu zabezpieczenia przed rdzewieniem. W taki sposób znakujemy kapsle koloru czarnego, białego, złotego i srebrnego.
Jaka jest procedura zamówienia?
  1. Zacznij od obejrzenia galerii naszych realizacji na stronie głównej oraz zapoznaj się z pozostałymi kartami w dziale FAQ. To da Ci pojęcie, jak wyglądają i są produkowane nasze kapsle.
  1. Przejdź do zakładki „Sklep”. Wybierz kolor kapsla, następnie jego ilość i kliknij przycik „Do koszyka”. Teraz wybrane kapsle znajdują się w Twoim koszyku. Całą czynność możesz powtórzyć dla innych kolorów lub usług.
  1. Kiedy w widoku produktu klikniesz przycisk „Zobacz koszyk” lub wybierzesz z górnego menu zakładkę „Koszyk” zostaniesz przeniesiony do swojego Koszyka. Zobaczysz tam podsumowanie swoich zakupów oraz ceny wysyłki obliczone dla Twojego zamówienia.
  1. Jeśli uznasz, że Koszyk zawiera już wszystko czego potrzebujesz, kliknij przycisk „Przejdź do kasy”, żeby sfinalizować zamówienie.
  1. Najpierw wybierz plik wektorowy ze swoim projektem i kliknij przycisk „Dodaj”. Pamiętaj, że nie musisz ograniczać się tylko do jednego pliku! Możesz przesłać do nas kilka plików spakowanych do archiwum, a następnie w uwagach do zamówienia opisać ilości i kolory dla poszczególnych wzorów. 
  1. Wypełnij pola formularza zamówieniowego swoimi danymi. Jeżeli masz jakieś uwagi do zamówienia, wpisz je w przygotowane do tego celu pole.
  1. Zaznacz pole „Stworzyć konto?” jeżeli chcesz utworzyć konto w naszym sklepie. Warto to zrobić ponieważ Twoje dane zostaną zapisane do przyszłych zamówień oraz przewidujemy zniżki dla zarejestrowanych klientów.
  1. Sprawdź czy metoda wysyłki zgadza się z wybraną przez Ciebie w Koszyku.
  1. Jeżeli w metodzie wysyłki wybierzesz InPost – Paczkomat, pojawi się menu rozwijane z listą Paczkomatów. Możesz także wybrać Paczkomat za pomocą mapy, klikając na „Wybierz paczkomat na mapie”.
  1. Teraz zamówienie jest gotowe do opłacenia. Zaznacz, że zgadasz się z postanowieniami naszego Regulaminu, a następnie kliknij na przycisk „Kupuję i płacę”.
  1. Zostaniesz przekierowany do strony systemu płatności internetowych Przelewy24, gdzie po wybraniu swojego banku opłacisz zamówienie.
  1. Jeżeli transakcja zostanie zaakceptowana otrzymasz od nas wiadomość z potwierdzeniem zamówienia na podany wcześniej adres mailowy.
  1. Kiedy zamówienie zostanie zrealizowane i skierowane do wysyłki otrzymasz od nas kolejną wiadomość e-mail z potwierdzeniem.
Czy istnieje darmowy program, w którym mogę wykonać swoje logo?

Zarówno Adobe, jak i CorelDraw oferują darmowe wersje próbne swoich programów do tworzenia grafiki wektorowej. Możesz także skorzystać z programu InkScape, który jest programem darmowym, stworzonym w ramach projektu GNU. Przejdź do strony pobierania InkScape – https://inkscape.org/en/

Czy mogę zlecić projekt prostego logo lub poprawę istniejącego?

Nie ma problemu, jednak są to usługi dodatkowo płatne. Możesz je w prosty sposób zakupić w naszym Sklepie, dodając je do Koszyka przy składaniu zamówienia. Podczas wypełniania formularza zamówieniowego, w polu „Uwagi do zamówienia” opisz jaki efekt chcesz uzyskać. Zarówno w przypadku nowego projektu jak i poprawek istniejącego, mile widzane są wszelkie inspiracje oraz wskazówki dotyczące grafiki i kroju pisma. Po opłaceniu zamówienia skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia wszystkich niezbędnych szczegółów.

W jaki sposób powinien być przygotowany plik projektu?

Przed wysłaniem pliku ze swoim projektem upewnij się, że:

  • Projekt jest grafiką wektorową i nie zawiera żadnych elementów rastrowych – Więcej Informacji
  • Każdy element ma grubość większą niż 0,5 mm (np. linie, obrysy, czcionki) – ma to na celu dobrą czytelność
  • Wszystkie napisy oraz elementy grafik zostały zamienione na krzywe i scalone – np. obrysy ścieżek
  • Powierzchnia znakowania jest wypełniona jednym kolorem – ma to na celu uniknięcie pomyłek
  • Całość mieści się w okręgu średnicy 22 mm – jest to bezpieczny obszar laserowania
  • Projekt zawiera tylko elementy, które mają być znakowane – bez obrysu kapsla itp.
  • Plik jest zapisany w jednym z formatów wektorowych – .ai, .cdr, .svg, .eps
  • Przy większej ilości plików, są one spakowane do jednego archiwum .rar, .zip lub .7z

Jeżeli uważasz, że nie poradzisz sobie ze stworzeniem takiego pliku lub nie masz czasu, nie martw się. Możesz skorzystać z jednej z naszych usług graficznych, więcej informacji na ich temat znajdziesz w Cenniku oraz w opisie każdej z usług w naszym Sklepie.

Dlaczego w trakcie składania zamówienia pojawia mi się opłata za przygotowanie produkcji?

Każdy wzór, musimy odpowiednio przygotować do znakowania laserowego. Jest to zbiór czynności, które przeprowadzamy zanim kapsle będą znakowane, zaliczamy do nich między innymi parametryzację pliku do laserowania czy wykonanie kilku prób w celu uzyskania najlepszej jakości. Czasami musimy tę operację wykonać nawet kilka razy, w zależności od koloru kapsla. Powyżej 250 sztuk kapsli z danego koloru przygotowanie produkcji jest darmowe.

Czy mogę w ramach jednego zamówienia wybrać różne kolory kapsli i pokrywek?

Oczywiście! Wystarczy, że dodasz do swojego koszyka wybrane ilości i kolory. Pamiętaj jednak, że zniżki ilościowe dotyczą kapsli w jednym kolorze.

Czy oznaczenia na kapslach mogą być w różnych kolorach?

Niestety nie. Oznaczenia na kapslach nie mogą być w różnych kolorach. Wynika to ze sposobu działania lasera, który poprzez usuwanie cienkich warstw materiału powoduje zmianę jego struktury, dlatego grafiki są uzyskiwane za pomocą kontrastu, a nie koloru. Projekt można wygrawerować w oryginalnej postaci lub w negatywie, jednak zawsze tłem będzie kolor lakieru kapsla lub blacha, z której jest wykonany.

Co zrobić jeśli mam problem z dokonaniem płatności?

Jak najszybciej skontaktuj się z nami. Wspólnie postaramy się ustalić gdzie leży problem.

W jaki sposób odbywa się płatność?

Płatność odbywa się na zasadzie przedpłaty za pomocą systemu płatności internetowych Przelewy24. Ponieważ kapsle są personalizowane, nie oferujemy możliwości opłaty za pobraniem ani przy odbiorze osobistym. Po złożeniu zamówienia i opłaceniu go, otrzymasz od nas wiadomość zwrotną z potwierdzeniem, że zamówienie trafiło do realizacji.

2. Zamówiłem/am już kapsle:

Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia wynosi do 14 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty na koncie. Przy dużych zamówieniach czas realizacji może ulec wydłużeniu, w takim wypadku wyślemy do Ciebie informację z nowym terminem realizacji.

Jaki jest czas wysyłki zamówienia?

Kiedy otrzymasz od nas wiadomość e-mail z informacją, że Twoje zamówienie zostało zrealizowane, będzie to oznaczało, że Twoja przesyłka została nadana.

Czasy wysyłki różnią się w zależności od wybranej metody wysyłki:

  • Odbiór osobisty – najszybsza metoda otrzymania zamówienia. Zwykle jesteśmy w naszej pracowni w godzinach od 9:00 do 17:00, jednakże prosimy o wczesniejszy kontakt w celu potwierdzenia odbioru.
  • Poczta Polska – Paczka48 – gwarantowany termin doręczenia w ciągu 2 dni roboczych po nadaniu – pod warunkiem, że przesyłka zostanie nadana do godziny 15:00.
  • InPost – Paczkomat – termin dostawy nie powinien przekroczyć czasu D+1 (gdzie D to dzień nadania Paczki).

3. Mam już kapsle:

Czy kapsle mogą być dezynfekowane w gorącej wodzie?

Tak. Nasze kapsle w ramach testów były umieszczane w wodzie podgrzanej do temperatury 100°C i pozostawiane w niej na czas 10 minut. Po dezynfekcji, kapsle należy szybko osuszyć. Wskazane jest rownież, po zakapslowaniu, przetrzeć miejsce znakowania szmatką natłuszczoną np. olejem kokosowym w celu zabezpieczenia przed rdzewieniem.

Dlaczego moje kapsle są z wierzchu natłuszczone?

Ponieważ dbamy o nasze produkty, nie możemy dopuścić do pojawienia się na nich rdzy. Kapsle, na których znakowanie polega na wypaleniu lakieru do metalu zabezpieczamy cienką warstwą oleju roślinnego. Jest to prosty, a co ważniejsze bezpieczny dla zdrowia sposób na zabezpiecznie kapsli przed możliwym rdzewieniem.

Co mam zrobić jeśli na moich kapslach jednak pojawiła się rdza?

Rdzę z kapsla można usunąć w łatwy sposób poprzez nałożenie na wilgotną szmatkę niewielkiej ilości pasty do zębów lub środka czyszczącego (np. Cif) i delikatne przetarcie zardzewiałej powierzchni.

Jesteśmy dla Ciebie!

Masz pytania? Chętnie na nie odpowiemy.

NAPISZ DO NAS

Do końca listopada przyjmujemy zlecenia, które wykonamy jeszcze w 2017 roku. Zamówienia złożone w grudniu będą realizowane w nowym roku. Przerwa świąteczna - 23.12.17 - 02.01.18. Życzymy miłego dnia! :) Zamknij